W kwietniu Komisja zajmowała się skargą na działania wójta Gminy. Wyjaśniania w tej sprawie składał Komendant Straży Gminnej.
Omówiono też protokoły pokontrolne z przeprowadzonych kontroli inwestycji zrealizowanych w Biedrusku – chodnik wzdłuż ul. 7 Pułku Strzelców Konnych oraz remont nawierzchni ulicy Zjednoczenia. Wskazano też, że sporym ułatwieniem dla mieszkańców oraz dla pracowników Urzędu byłoby publikowanie harmonogramu prac inwestycyjnych w Internecie. Upublicznienie harmonogramu wpłynęłoby na świadomość mieszkańców odnośnie realizowanych inwestycji oraz zmniejszyłoby liczbę pytań kierowanych do pracowników Urzędu.
Wskazywano też na problemem niewystarczającej liczby pracowników w Referacie Budowlano-Inwestycyjnym. Istotną wadą przy realizacji inwestycji związanej z remontem nawierzchni na ulicy Zjednoczenia w Biedrusku był brak skutecznego i ciągłego nadzoru nad inwestycją, zastosowanie błędnego oznakowania oraz opuszczenie na dłuższy czas przez wykonawcę placu budowy.