W październiku komisja obradowała aż trzykrotnie: 3, 12 oraz 25 października br. na pierwszym posiedzeniu analizowano dokumenty dot. skargi na wójta w związku z zalewaniem nieruchomości przy ul. Kubackiego w Suchym Lesie. Niestety na posiedzenie nie stawił się wnoszący skargę. Przypomniano też dotychczasowe czynności w zakresie kontroli szkoły przy ul. Konwaliowej oraz omówiono wybór modelu finansowania szkoły jak również jej lokalizację i w ogóle celowość jej budowy w tamtym okresie.
Na kolejnym posiedzeniu przeprowadzono analizę wykonania budżetu za I półrocze 2016 r., a także zaplanowano czynności kontrolne w zakresie nadzoru właścicielskiego wójta nad spółką GCI oraz spółką LARG.
Na ostatnim posiedzeniu, w związku z kontrolą wójta w zakresie nadzoru właścicielskiego nad spółką GCI gościliśmy Zarząd spółki oraz wójta. Przyjęto też protokół pokontrolny wraz z załącznikami z kontroli szkoły przy ul. Konwaliowej. W listopadzie zostaną sformułowane wnioski pokontrolne.